diumenge, 10 d’abril del 2011

Un enllaç molt bó- Coixí manta / Cojín manta

Hola!!!

He decidit tornar a fer un coixí manta per un regal que he de fer a un bebé molt especial, molt desitjat i al que li tindré molt d'apreci. Buscant informació per tornar a fer un coixí manta com el que vaig fer per a l'Angelillo, he trobat aquest tutorial que m'ha deixat ben sorpresa per la elaboració laboriosa i resultat. Realment es una feinada pero queda preciós!! No obstant, aquesta vegada no el faré servir com a patró, perque ja tinc el diseny al cap, nomes volia saber com es muntava, però el guardo per a tenir-lo per a la posteritat, realment pot ser un SUPER REGAL per algú molt especial!! Espero que disfruteu llegint el post de la Covadonga com jo he fet i prometo fer aquesta vegada un bon tutorial de coixí manta per no haver de recorrer a webs externes per saber-lo tornar a fer.


BON DIUMENGE ! jo em vaig a posar a treballar, ja !!!