dissabte, 29 de maig del 2010

Regal clauer/ llavero regalo


Hola!

Avui he estat mirant blogs i coses i fa temps que tinc un regal per fer i he estat agafant idees...

Coincideix també que per un tema personal vaig haver d'anar a Barcelona dijous i vaig aprofitar per passar per la botiga "fet a mà" On em vaig agenciar diferents coses que necessitava i unes teles que m'aniràn perfectes per la persona a qui li faig el regal (no en poso el nom, per si mira el blog!)













Aquestes són les teles.


El projecte serà un clauer per portar les claus de casa sense que rasquin enlloc !!!


Comencem:







Com em sobrarà tela ja faré alguna coseta a conjunt! Ja us ho aniré posant !










Detall




















Patronet



updated


us poso les fotos de com ha quedat en detall....

Demà us en posaré més perque he fet, al final, dos clauers per regalar....la veritat és que és una feinada però ha quedat molt "mono"


Os pongo las fotos de como ha quedado en detalle...


Mañana (si puedo) os pondré mas fotos, porque al final, he hecho dos llaveros para regalar, el segundo todavía no lo tengo completado.... La verdad es que es muy entretenido, pero ha quedado muy "mono", almenos a mi me gusta, espero que a sus nuevas propietarias también les guste.















Puc posar les fotos perque una de les beneficiares és a Puigcerdà, i l'altra no mira internet.... jejeje

Puedo colgar las fotos porque una de las benificiarias está en Puigcerdá y la otra no mira internet...jejeje


Més fotos, ara del altre clauer

Mas fotos,ahora del otro llavero




Les propietaries estàn encantades !!!


salut i fins la propera !

Salud y hasta la próxima !






les maduixes del meu hort.

Las fresas de mi huerto !
mmmmmmmmmmm






Posted using BlogPress from my iPhone

5 participacions:

Gemma ha dit...

està tenint tant d'èxit el regalet que al igual m'animo i faig un SAL !!

Tanit ha dit...

és molt maco, el patro de la casa que és un altre? Ja vec que estàs fent moltes cosetes!!!

Gemma ha dit...

Es el mateix pero te diferents parts...i les vaig posant a mida que les faig.


Aviat podré posar la part de davant!

No, no faig tates cosetes, a més la Yoko s'ha menjat la catifa que estava practicament feta, que l'estava fent de feltre :(

demà a veure si l'acabo i ja la deixo al seu lloc i així no se la podrà menjar :)

Tanit ha dit...

M'agrada molt!!!!! T'han kdat molt bé, sembla un disseny de la Saito.
Me tienes que enseñar!!! Els bordats li donen un toc molt original, els has fet amb la berni?

Gemma ha dit...

Hola !

Doncs la veritat es que em vaig inspirar amb aquella Expo que vam veure a Sitges 2010 de la Reiko o com es digués aquella japo que feia coses petites, que em va encantar.

Els brodats suposo que et refereixes a l'arbust que hi he cosit al darrera, que si, l'he fet amb la Berni.

Davant te una aplicacio amb feltre per la Porta i l'arbust amb punt "blanket" o de "festó" fet amb Perlé i al darrera hi ha una aplicació d' una finestra amb feltre i unes cortines d'"organza" (no sé com es diu en català).

La veritat és que mai hacia fet algo tant petit i costa bastant, però ha valgut la pena.

Ara començaré el nou projecte: el bolso per passejar als gossos, que em falten mans !!

I acabar un camí de taula....

I uffff un munt de coses que he de fer...


Próximament a qsins q cusen !!!


( Per quan la Diada Patch?) jejeje