diumenge, 23 de gener del 2011

Els regals de reis 2011


Hola !!

a continuació adjunto les fotos dels regals que vaig fer per a Reis, la veritat es que em vaig estressar força perque no tenia massa temps (vaig passar el Cap d'Any a Lisboa i em faltaven moltes coses per fer !!!) però al final,va valdre la pena fer la china cosedora, i penso que els regals van agradar, que és el que volia !! De cara a l'any vinent, m'hi posaré abans !!!!!!!!!!!!!!!

Els coixins blaus per als meus pares:










Els coixins roses per a la meva Neta:











Bosses i bossetes i vista general (també clauers caseta !!)

L´estoig per l'Arantxa




Vista general:





Bossetes petites










Cases clauer:


















Com heu vist , he utlitzat el feltre per a l'estirador de les casetes clauer, la veritat és que es molt fàcil de cosir-lo a màquina...a veure si trec temps i faig totes les coses que he de fer en feltre, perque la veritat és que m'agrada molt !!