dilluns, 13 de desembre del 2010

Guarda agulles/ guarda agujas

Fa uns anys la nostra profe de patch, Eva Gutierrez, ens va regalar per Nadal aquest gadget, fácil de fer i pràctic.





















Com que estic preparant un regal de diferents cosetes hechas a patch, voy a poneros un paso a paso.


1- material a utilitzar:







Retales de tela (voy a hacer 2 guarda agujas) , una hoja de fieltro y tijeras de corte especial.


2- marcatge de la tela
3- sanvich

(enlloc d'utilitzar agulles podeu utilitzar cola en spray)







4- tall


El vaig regalar ja i no tinc les fotos de com queda , però almenys podeu veure com es fa !!!




Posted using BlogPress from my iPhone

1 participacions:

MC ha dit...

Hello,
M'agrada molt!!! Jo tb en tinc ganes de fer un. A veure si puc començar si dono fi a tot el q tinc pendent de Nadal...
MC