dimecres, 24 de novembre del 2010

Bosses roba interior / Bolsas ropa interior

Hola !

Feia molt molt de temps que no posava cap "obra" de les meves i no és perque no hagi estat fent cosetes! Amb la Gemma vam anar a Sant Marie aux Mines i ens vam firar, ja era la segona vegada que anavem, i ens havíem proposat controlar les compres, però va ser impossible! Al vol de tornada ens les vam veure negres per encabir-ho tot en la maleta de cabina...

Bé, dit això us poso les fotos d'unes bossetes que he fet per portar la roba interior quan marxo de viatge, els eriçons no hi lliguen gaire, però em vaig enamorar de la tela.

Primer de tot els materials:



- Teles

- Cintes

- Botons per tancar la bossa

- Fil de mouliné pel festó




Les bosses acabades, els hi he aplicat un eriçó amb paper piecing, i després amb festó. La part més clareta la vaig enmarcar amb fil negre perque resaltés més.

I les bosses amb un amiguet que em vag trobar a Port Aventura, que li fa molt de conjunt

1 participacions:

Gemma ha dit...

Laia, saps que m'encanten!! Ja tinc la tela, ara només falta copiar-te !!! Jijijijiji