divendres, 25 de juny del 2010

Ja la tenim aquí ! Ja ha arribat !! Ya la tenemos aquí, ya ha llegado !!

Per fi !!!








Avui Per fi està aquí la nena !! L' Athina ha arribat ! He trucat a correus i m'han dit que tenien un paquet meu, que era petit , i era un altre paquet que esperava.... He preguntat si havia arribat algún altre paquet, amb el numero de tracking a la mà... I abans de tenir temps de dir res, han aparescut amb una Caixa molt sospitosa... I era ella !!!

Estic mooooolt contenta, avui m'he llevat a les 7 hrs perque avui també anem a buscar a la tortuga ninja.... I si, cert es que: a quien madruga, Dios le ayuda !!!



Avui serà un día completet de novetats !!


Ahir vaig començar a fer un coixí dels dos que tinc pensat fer per la furgo !


Avui era un día molt esperat , anem molt de bòlit , vaig bastant nerviosa , però està valent la pena.... Arribem tard a recollir la tortuga ninja, però avui la tindrem, després de patir bastant !!!!

Aquí us deixo algunes fotos mal detesta que li he fet ara mateix ! Encara no l' he tret de la seva Caixa, que per cert ve monissima i supercuidats tots els detalls!
Quan estigui mes tranquil la i ja hagi fet els milions de coses que he de fer avui.... La treuré! Per començar, coneixerà Cadaqués, crec que és un bon començament !!!





Iujuuuuu!















Ja l' he treta de la capsa..... Es.... Preciosa